Fara niciun pic de chef, dupa un film pe care eu personal va rog din toata inima mea sa-l ratati, Man of Steel, ne-am dus sambata seara, pe la 11, in Journey Pub & More. Locul este in Piata Romana, chiar pe strada care duce la La Mama, pe langa un magazin de pantofi. Initial am intrat in alta parte, la o terasa care se numeste Goccia si pe care avem de gand s-o vizitam in curand pentru ca arata tare bine. Printre picaturi de ploaie, am intrat la Journey Pub & More si nu am mai parasit incinta pana la 4 dimineata.

Locul arata foarte bine si chiar vreau sa spun ca in ultima vreme am tot dat de astfel cafenele, terase sau restaurante in Bucuresti, lucru care nu poate decat sa ne bucure. La intrare, drumul care impartea terasa in doua era luminat de zeci de lampadare micute si albe, de faceau sa ti se para ca la Journey este zi in plina noapte. Pe pereti erau agatate fel si fel de obiecte care te duceau gandul la peisaje rurale din Franta iar muzica locului nu-ti bruia cu nimic imaginatia. Daca ai pofta de contemplat, poti sa te arunci intr-unul din leaganele sau hamacele colorate agatate ici-colo si sa te uiti la feluritele lucruri expuse, adunate parca din toate colturile lumii. Ai parcare pentru bicicleta, daca ai si un catelus cu tine este binevenit, este si o zona de nefumatori si se poate plati si cu cardul.

Sursa: www.journey-pub.ro

Dincolo de atmosfera, Journey mai are o chestie misto, numai buna pentru a te face sa-ti pierzi orele acolo. JOCURI! Zeci de jocuri! O camara plina de jocuri care soate la suprafata copilul de tine, indiferent in cate camasi si cravate de corporatist le-ai sugrumat.

Citește și:  Targ de dulciuri la Hanul lui Manuc

Unii si-au luat Activity, jocul acesta care include trei tipuri de mim, adica trebuie sa gasesti cuvantul prin desenat, explicat si mimat, contracronometru, iar noi ne-am luat un joc de oameni mai mari, si anume Risk. Si aici s-a terminat totul sau a inceput totul. Cum vreti. In total am jucat cinci oameni, nu am ajuns la final, dar dupa ore si ore de strategie militara, mai mult sau mai putin reusita, ne-am dat seama ca s-a facut ora 4 dimineata si ca ar cam trebui sa ne pregatim strategiile de culcare.

Sursa: www.journey-pub.ro

Nu stiu cat de buna este investitia din punct de vedere financiar, pentru ca noi cel putin, prinsi fiind in amploarea operatiunilor de cucerire a lumii, aproape am uitat sa comandam. O sa ne luam revansa alta data pentru ca sambata trecuta am luat doar cateva limonade cu menta, care costa 14 sau 24 de lei in functie de cantitate, bere care costa intre 7 si 9 lei, niste frigarui de piept de pui cu sos piscacios, 14 lei, si din pacate cam atat. Preturi obisnuite, zicem noi. Trebuie sa va spun insa ca mancarea celor care mancau cu adevarat si nu se jucau arata foarte bine si venea pe niste farfurii frumoase, albe si curate, de-ti era mai mare dragul.

Meniurile sunt haioase si vin sub forma unor valize de calator international. De altfel si mancarea este variata, de la mic dejun frantuzesc, pana la clasicul English breakfast, tapas, fel si fel de supe, fripturi si deserturi aratoase.

Asa ca eu zic sa va faceti timp pentru pierdut timpul si sa va avantati intr-o calatorie mica pana la Journey. Este pacat sa nu incercati si drumuri noi in Bucurestiul asta batran.